5 punkts behandling

Der bruges tynde sterile engangsnåle, som altid kasseres efter behandling. Nålene skal sidde i øret i 30 minutter. Klienten sidder eller ligger stille og slapper af for at få optimal effekt.

Alle, uanset om man lider af en sygdom, kan have gavn af NADA øreakupunktur. Enhver form for medicinsk behandling kan fortsætte som hidtil.

Behandlingen betragtes som bivirknings fri og er generelt smertefri. Ved behandling mærkes indstikket, som straks forsvinder.

5-punkts øreakupunktur er en holistisk behandling, der både virker fysisk og mentalt/psykisk restituerende. Det er en katalysator, der hjælper kroppen og sindets egen selvhelbredende egenskaber.  Reguleringen sker bl.a via det autonome nervesystem,  kroppens hormoner og transmitter stoffer.

Men da 5-punkts øreakupunktur bygger på traditionel kinesisk medicin, sker reguleringen også via meridian banerne i kroppen.
Nada behandlingen støtter op om al anden behandling både medicinsk, terapeutisk og pædagogisk.

5 punkts øreakupunktur har en positiv indvirkning på:

Angst
Fysisk og psykisk uro